Bli Speider 2021
Be scout now

Bli speider i Hortenspeiding

Speideren er vennskap, mestring og friluftsliv. Du får oppleve mye moro sammen med andre som liker å være ute i naturen året rundt. I speideren gjør vi det meste, alt fra å tenne bål, padle kano og bygge gapahuk, til å lage video, klatre i trær og dra på leir. Vi i Hortenspeiding har aktiviteter for alle fra og med 2. klasse. Les mer om de  forskjellige alderstrinnene i speidern her.

Til vanlig tar vi inn nye speidere ved oppstart i september på høsten, frem til høstferien. Og på nyåret frem til vinterferien.  Ta kontakt med oss på epost eller send oss en privatmelding på Facebook/Instagram og hør om du kan begynne i speideren hos oss. Du finner kontakt info til lederne nederst på denne siden.

Når du er innmeldt i Hortenspeiding dekkes din speider av forsikringen til Norges Speider Forbund (NSF). Vi får også da kontakt informasjonen til deg som foresatt og adressen til speideren. Dette er for både deres og vår trygget når vi er sammen med speiderne. Det spørres også etter samtykke til bildebruk, hvis «ja» så samtykker du til at din speider kan være med på bilder delt på SoMe og speiderbladet osv. som er driftet av Hortenspeiding, Vestfold Krets og NSF.

Når du melder inn din speider på høsten vil du mota halv medlemskontingent og en på nyåret som dekker hele året. Etter at du har meldt inn og blitt godkjent får speideren et medlemsnummer. Detter unikt og vil følge deg hele tiden. Om du ønsker å melde deg ut og kommer tilbake senere, er det mulig å be om å bli gjennimneldt med samme medlemsnummer.

Dette medlemsnummeret er også ditt brukernavn på platformen http://min.speiding.no her finner du info om ditt medlemskap, faktura og muligheten til og endre kontakt info på ditt medlemskap. Ønsker du å melde deg ut, ta kontakt med oss så ordner vi det. Vi melder ut medlemmer 2 ganger i året.

Lurer du på noe, bare ta kontakt!

Innmeldingsskjema fyller du ut etter at du har vært på første møte

Følg oss og ta kontakt *klikk på ikonene under*