Ny speider fyll inn innmeldingsskjema

5 oktober, 2022 av Paulsen

Da har vi nådd høstferien om et lite blunk. Det betyr at vi ønsker å få alle nye speidere registret hos oss! Har du gått fra flokk til tropp så trenger du ikke foreta deg noe, da vi ordner det i vårt system.

Innmeldingsskjema <- klikk her

Når du er innmeldt i Hortenspeiding dekkes din speider av forsikringen til Norges Speider Forbund (NSF). Vi får også da kontakt informasjonen til deg som foresatt og adressen til speideren. Dette er for både deres og vår trygget når vi er sammen med speiderne. Det spørres også etter samtykke til bildebruk, hvis «ja» så samtykker du til at din speider kan være med på bilder delt på SoMe og speiderbladet osv. som er driftet av Hortenspeiding, Vestfold Krets og NSF.

Når du melder inn din speider på høsten vil du mota halv medlemskontingent og en på nyåret som dekker hele året. Etter at du har meldt inn og blitt godkjent får speideren et medlemsnummer. Detter unikt og vil følge deg hele tiden. Om du ønsker å melde deg ut og kommer tilbake senere, er det mulig å be om å bli gjennimneldt med samme medlemsnummer.

Dette medlemsnummeret er også ditt brukernavn på platformen http://min.speiding.no her finner du info om ditt medlemskap, faktura og muligheten til og endre kontakt info på ditt medlemskap. Ønsker du å melde deg ut, ta kontakt med oss så ordner vi det. Vi melder ut medlemmer 2 ganger i året.

Lurer du på noe, bare ta kontakt!