Nye speidere høsten 2024

5 september, 2024 av Paulsen

Meld deg inn i Hortenspeiding nå!

Nå som vi snart går inn i høsten, er det på tide å få alle nye speidere i 2024 registrert hos oss! Har du gått fra flokk til tropp, trenger du ikke å gjøre noe – vi ordner det automatisk i vårt system.

Innmeldingsskjema → Trykk her

Når du er innmeldt i Hortenspeiding, vil speideren din være dekket av forsikringen til Norges Speiderforbund (NSF). Vi mottar også kontaktinformasjonen til foresatte samt speiderens adresse. Dette er viktig for både deres og vår trygghet under speideraktivitetene. Ved innmelding spørres det også om samtykke til bildebruk. Hvis du gir samtykke, kan speideren din bli med på bilder som deles på våre sosiale medier, speiderbladet eller i publikasjoner fra Hortenspeiding, Vestfold Krets og NSF.

Dersom du melder inn speideren din i høst, vil du motta en redusert medlemskontingent for resten av 2024, samt en ny faktura på nyåret som dekker hele 2025. Etter at innmeldingen er fullført og godkjent, vil speideren få et unikt medlemsnummer. Dette medlemsnummeret følger deg gjennom hele speidertiden. Skulle du melde deg ut og ønske å komme tilbake senere, kan du be om å bli registrert igjen med samme medlemsnummer.

Medlemsnummeret er også ditt brukernavn på plattformen min.speiding.no, hvor du finner informasjon om medlemskapet ditt, fakturaer og muligheten til å oppdatere kontaktinformasjon. Her kan du også se hvilke speidermerker du jobber med.

Ønsker du å melde deg ut? Ta kontakt med oss, så ordner vi det. Vi gjennomfører utmeldinger to ganger i året. Hvis en faktura ikke betales, vil du automatisk bli meldt ut uten videre tiltak.

Har du noen spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt med oss!